natasjainmalawi.reismee.nl

Daar gaan we!

21 september 2015, de dag dat het echt gaat gebeuren!

Het is nog steeds wat ongeloofwaardig, maar vandaag gaat het dan echte gebeuren! Die vrije week is voorbij gevlogen, was het eigenlijk wel een week? Een weekend en verjaardag om nooit te vergeten, wat waren er een hoop mensen echt super leuk! Gister avond nog uit eten geweest en ik geloof niet dat er ooit zoveel mensen voor mijn verjaardag hebben gezongen! En dan kan ik het niet ontkennen, met een lach maar zeker ook met wat tranen gedag gezegd aan mijn opa's en oma's, familie en vrienden. Wat ga ik jullie missen! Maar ik heb prachtige foto's en een boek om jullie allemaal toch een beetje mee te kunnenemen. en ik sta nu al te popelen om alles te gaan lezen en bekijken!

En voor wie mij echt kent, wat doe ik zo vroeg in de ochtend op (en ik moet bekennen ik ben al ruim een uur wakker). Tja ik zit al klaarwakker en rechtop in bed, ik denk dat het stiekem toch een beetje zenuwen zijn. Zo dan maar alle laatste spullen in mijn handbagage doen, nog wat lekkere dingen kopen voor in het vlliegtuig en klaar maken om te gaan. Mezelf waarschijnlijk nog zenuwachtiger maken gezien ik pas om half 4 thuis weg ga en dan nog ruim op tijd zal zijn. Dus sorry voor iedereen thuis als ik iets wat gestrest, zenuwachtig of nerveus ben vandaag. Gelukkig heb ik heb wel een goeie rede en zal ik lang niet de enige zijn thuis.

De volgende keer zal het echt een berichtje uit Malawi zijn, spannend!!

Liefssssss

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!