natasjainmalawi.reismee.nl

Morgen nog maar een week!!

Hooooooi!

Wat gaat dat snel zeg! Met het boeken in februari lijkt alles nog zo ver weg. Mijn vorige blog die ik geschreven heb, was met 40 dagen voor vertrek. Maar nu, morgen nog maar 7 (!!!) dagen en dan zit ik in het vliegtuig! Het wordt nu ook steeds echter. Met veel vrienden afspreken, nog een keertje lunchen en lekker uit eten (niet dat ik dat vervelend vind natuurlijk) voordat ik vertrek. Vandaag mijn laatste werkdag gehad en wat heb ik het naar mijn zin gehad! Wat een gek gevoel was het om weg te gaan. Hopen dat ik daar terug kan komen! En nu nog een weekje vrij, dat zal ook wel voorbij vliegen. Ondanks dat ik weinig wilde plannen deze week zit het eigenlijk al heel vol met allemaal leuke dingen. Ik ga nog naar de musical soldaat van oranje (eindelijk!), opa's en oma's die komen eten en zaterdag natuurlijk FEEST! Een tijdje terug was ik al begonnen om mijn koffer in te pakken. Gelukkig mag ik twee koffers meenemen en handbagage. Nu kan ik voor het ziekenhuis witte uniformen meenemen (van mijn moeders werk; PKZ), die ik daar kan achterlaten en ze daar in gebruik kunnen nemen. Mijn eigen koffer begint ook al een beetje vol te raken met van alles en er moet nog genoeg bij. Van de week zal ik ook nog druk bezig zijn met de laatste dingen, muziek dowloaden, boeken op mijn ipad zetten en natuurlijk de laatste spullen kopen en inpakken! Ik heb er echt super veel zin in, maar het wordt ook allemaal wel erg spannend nu het zo dicht bij komt. Ik ga genieten van alles en iedereen hier in de laatste week voordat ik vertrek. Ik heb er zin in!

Liefs, Natasja

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!